Vejlesøparken, den 19. november 2017.
Resumé af Bestyrelsesmødet den 6. november 2017 kl. 8 – 11
Referat af bestyrelsesmødet findes her>>
Vejlesøparkens regnskabsår går fra 1. oktober til 30. september, så et vigtigt punkt på dagsordenen var at afslutte regnskaberne for 2016/17. Newsec’s regnskabschef deltog på mødet, så bestyrelsesmedlemmerne kunne stille spørgsmål og komme med kommentarer.
Næste vigtige punkt på dagsordenen var udarbejdelsen af budgetterne for indeværende periode (1. oktober 2017 – 30. september 2018). Disse skal færdiggøres i løbet af december 2017 og fremlægges på generalforsamlingen 30. januar 2018.
Af øvrige interessante punkter var der:
- Udarbejdelse af ny aftale med Newsec Datea. Den gamle aftale var fra 2003 og afspejlede ikke længere det samarbejde, som Vejlesøparken har med vores administrationsselskab
- Suppleant for 1 dt, Birthe Lundsgaard, er indtrådt i bestyrelsen og har afløst Erik Fæster
- Forenkling af proceduren for udarbejdelse af referater blev diskuteret med henblik på at få informationen hurtigere ud til foreningens medlemmer
- Renovering af indgangspartiet til Blok 1 blev behandlet
- Opfølgning på planen for Fliseprojektet ved Blok 1 blev gennemgået
- En beboer har ansøgt om sammenlægning af to lejligheder i blok 1
- Dørtelefonprojektet er for tiden i udbud og afventer at tilbud modtages den 23. november
- Renovering af selskabslokalerne blev behandlet
- Varmeregnskabet og den fremtidige fordeling af varmeudgifterne blev behandlet
- Diskussion af hjemmesidens design og mulige forbedringer
- Opstramning af Husordenen blev diskuteret med henblik på at reducere byggegener i weekenderne.
Næste Bestyrelsesmøde er den 12. december, hvor regnskaberne og budgetterne færdigbehandles.